ADMINISTRAREA RESURSELOR UMANE

Petreceți timp pentru obiectivele dvs., nu pentru administrarea de rutină

Caracteristici Administrare Resurse Umane

  • Creați diferite departamente, atribuiți manageri și diferiți utilizatori pentru a replica structura organizației dvs.
  • Restricționați/Oferiți drepturi de acces.
  • Restricționați utilizatorii să acceseze diferite câmpuri/formulare/secțiuni ale sistemului în funcție de rolul lor.
  • Utilizați opțiunea de corespondență în masă și comunicați cu un grup de persoane.
  • Gestionați turele de lucru in organizație.
 

Cum funcționează Administrare Resurse Umane?

Secțiunea Administrare HR este cheia pentru controlul afacerii dumneavoastră. Puteți crea o ierarhie a angajaților organizației și puteți controla fluxul de date/informații în interiorul sistemului. Puteți restricționa sau acorda acces utilizatorilor alocați pe baza titlului/rolului postului, puteți trimite informații prin email.