Employee Database

Baza de date centralizată vă permite să organizați și să gestionați toate datele angajaților dintr-un singur loc.

Caracteristici Employee Database

  • Stocați informațiile personale, detaliile postului, informațiile de contact.
  • Atașați detalii despre contract, pontaj și concediu în masterul angajat.
  • Adăugați noi angajați în pași simpli, actualizați sau modificați detaliile cu ușurință, filtrați și urmăriți angajatul mai rapid.
  • Istoric diferite roluri și responsabilități pe care le-a asumat un angajat.
  • Istoric evaluări la care a participat.

Cum funcționează Employee Database?

Cu software-ul de gestionare a bazei de date a angajaților, utilizatorul final poate urmări cu ușurință concediile, prezența, foile de pontaj, evaluările, cheltuielile și multe altele din formularul principal al angajaților. Păstrați jurnalul ciclului de viață al angajaților și examinați îmbunătățirile aduse forței de muncă de-a lungul perioadei de timp cu acest sistem de gestionare a bazei de date a angajaților.