Ultima actualizare: 07 iunie 2022

1. Ce informații personale colectăm pe acest website?

 

Ca furnizor de software și servicii B2B, SoftwareHR poate colecta și procesa următoarele informații personale despre dvs.:
• Când solicitați o demonstrație de software sau ne contactați pentru a vă furniza diverse infomații legate de produsele și serviciile noastre, completând oricare dintre formularele de contact, printre care “Contact”, “Cere Demo”, “Trimite Mesaj” sau orice alt formular similar cu acestea, vom colecta: prenume, nume, email (preferabil de business), telefon, numele companiei pe care o reprezentați și mesajul pe care ni-l trimiteți. Folosim aceste informații pentru a vă contacta, a vă oferi informațiile solicitate într-o manieră relevantă și pentru a vă facilita demonstrația produsului.
• Când vă abonați la lista noastră de email marketing pentru a primi newslettere și alerte, sau dacă descărcați anumite articole și materiale de cercetare sau alte tipuri de conținut de afaceri cu privire la produsele și serviciile noastre, vom colecta adresa de e-mail, preferabil cea de business. Newsletter-ele și alertele vor conține întotdeauna o metodă de dezabonare.
• Dacă trimiteți o cerere de angajare, solicitând un loc de muncă la SoftwareHR, ne puteți furniza anumite informații personale despre dvs., cum ar fi cele conținute într-un CV, scrisoare de intenție sau alte materiale similare legate de angajare. Utilizăm aceste informații pentru a procesa și a răspunde cererii dvs. referitor la oportunități de carieră actuale și viitoare. CV-urile nesolicitate vor fi păstrate timp de un an, iar după această perioadă vor fi distruse.
• Dacă ne contactați cu un comentariu, o întrebare sau o plângere, vi se pot solicita informații care să vă identifice, cum ar fi numele, adresa și numărul dvs. de telefon, împreună cu informațiile suplimentare necesare pentru a ne ajuta să vă răspundem prompt. Putem păstra aceste informații pentru a vă ajuta în viitor și pentru a ne îmbunătăți serviciile către clienți, ofertele de servicii și website-ul.

Nu aveți obligația de a ne da aceste informații, dar fără furnizarea lor este posibil să nu vă putem oferi răspunsuri relevante sau detaliate la solicitările de business. Metodele prin care vă contactăm vă vor oferi întotdeauna posibilitatea de a solicita eliminarea datelor dvs. personale din viitoarele comunicări.

 

Despre folosirea cookie-urilor
De asemenea, website-ul nostru stochează și prelucrează informații din browser utilizând cookie-uri proprii și de la terți. În măsura în care aceste informații pot fi considerate date personale, acestea sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului nostru.

Utilizăm următoarele tipuri de module cookie:

Cookie-uri funcționale sau de preferințe – permit unui site să rețină informații despre schimbarea modului în care se comportă sau arată site-ul web, cum ar fi limba preferată sau regiunea în care vă aflați. Aceste cookie-uri nu sunt esențiale pentru utilizarea site-ului web. Cu toate acestea, fără ele anumite funcționalități pot deveni indisponibile.

Cookie-uri analitice sau de performanță a site-ului – colectează informații pentru a analiza statistic modul de funcționare a site-ului. Aceste cookie-uri ne ajută să: înțelegem modul în care site-ul nostru este utilizat, cât de eficiente sunt campaniile noastre de marketing și cum să personalizăm site-ul pentru a vă îmbunătăți experiența.

Cookie-uri de publicitate – sunt folosite pentru a face mesajele publicitare mai relevante pentru tine. De exemplu, ele împiedică același anunț să reapară continuu, asigurând afișarea corectă a mesajelor publicitare și, în unele cazuri, permit selectarea și servirea de publicitate în funcție de interesele tale.

Mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor pe site-ul softwarehr.ro puteți găsi in Politica de utilizare cookie-uri..

 

2. În ce scopuri folosim datele dvs. personale?

 

SoftwareHR poate folosi datele dvs. personale în următoarele scopuri:

• Pentru a vă contacta telefonic și/sau prin email de către departamentul nostru de vânzări, în vederea prezentării solutiei SoftwareHR și a trimiterii de oferte comerciale.

• Pentru a vă trimite email-uri cu newsletter-e și alerte din partea soluției SoftwareHR conținând noutăți și informații despre domeniul de HR, și pentru a confirma abonarea la newsletter în sistem double opt-in, asigurându-vă securitatea abonării la newsletter.

• Pentru a vă contacta cu un raspuns referitor la o cerere de angajare solicitată de dvs., un comentariu, o întrebare, o plângere sau orice alt tip de solicitare pe care ne-ați adresat-o.

• Vă putem folosi adresa de e-mail și pentru a vă trimite comunicări tranzacționale sau administrative (e-mail de confirmare atunci când finalizați o acțiune, luați parte la o activitate) precum și anunțuri legate de servicii (notificări despre actualizările noastre privind confidențialitatea, caracteristicile serviciilor oferite, modificările aduse serviciilor noastre online sau alte modificări conexe).

• În cazul cookie-urilor asupra cărora avem control, le folosim pentru a vă oferi o experiență plăcută de navigare pe site-ul nostru, pentru a putea utiliza toate funcționalitățile site-ului și pentru a analiza performanța site-ului ca instrument de marketing și vânzări.

 

Notă despre confidențialitatea datelor legată de abonarea la Newsletter

 

Abonarea la acest newsletter se face în sistem “double opt-in”. După ce vei da click pe butonul “Abonare” vei primi un email de confirmare a adresei de email furnizate. Dorim să fim siguri că ești chiar tu și că avem acordul tău pentru a trimite informațiile. Pentru confirmare este necesar să dai click pe link-ul inclus în emailul primit. Abonarea va începe doar după trimiterea acestui acord. Periodic, adresele înregistrate în baza noastră de date dar neconfirmate vor fi șterse din sistem.

 

3. Ce facem cu datele dvs. personale?

SoftwareHR nu va dezvălui, comercializa, închiria, vinde sau transfera în alt mod informații personale, fără consimțământ, cu excepția situațiilor în care legea cere altfel.

 

4. Cât timp vă păstrăm datele personale

 

Conform legii din România, vom păstra datele personale colectate prin intermediul acestui site timp de 5 ani de la data colectării. Această perioadă este stabilită tinând cont de specificul business-ului nostru și de profilul potențialilor clienți. Datele de contact colectate sunt cele de business (email, telefon, nume companie), iar durata de 5 ani se bazează pe perioada medie de ocupare a unei anumite poziții într-o companie a persoanei cu care comunicăm și de faptul că familiarizarea cu un software de resurse umane și achiziția sa reprezintă un proces mai îndelungat.
Pentru informațiile colectate prin cookie-uri plasate de către Google ca tertă parte, prin Google Analytics, perioada de retenție automata a datelor asociate cu aceste cookie-uri este de 26 luni.
După această perioadă, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi distruse în mod ireversibil. Orice date cu caracter personal pe care le avem pentru comunicare de marketing și pentru actualizarea serviciilor le vom păstra până când ne comunicați că nu mai doriți să primiți aceste informații.

 

5. Securitatea procesării

 

SoftwareHR ia toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a proteja confidențialitatea și securitatea informațiilor dvs. personale. Aceste eforturi includ, dar nu se limitează neapărat la stocarea informațiilor personale în medii de operare sigure care nu sunt disponibile publicului și care sunt accesibile numai angajaților autorizați ai companiei SoftwareHR.

 

6. Care sunt drepturile dumneavoastră?

 

Aveți dreptul de acces și rectificare sau de ștergere a datelor personale.
Dacă informațiile dvs. personale au fost procesate pe baza consimțământului dvs. explicit, vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactând SoftwareHR.
Puteți accesa informațiile dvs. personale așa cum sunt procesate de noi, contactând office@softwarehr.ro.

De asemenea, ne puteți contacta la office@softwarehr.ro pentru a exprima următoarele opțiuni:

• Puteți solicita corectarea informațiilor dvs. personale dacă este inexactă, incompletă sau depășită.
• Puteți solicita ștergerea informațiilor dvs. personale.
• Împreună cu orice comunicare prin poștă electronică pe care v-o trimitem, vă oferim posibilitatea de a întrerupe recepționarea de comunicații viitoare (adică dezabonare). Pur și simplu urmați procesul de dezabonare sau instrucțiunile furnizate în e-mail.

 

7. Actualizări ale acestei politici

 

Această politică poate fi actualizată din când în când, de exemplu în urma modificării legislației relevante. Încurajăm vizitatorii site-ului să verifice această pagină periodic pentru a fi informați despre ultimele noutăți în ceea ce privește practicile noastre de confidențialitate.